Een grote 'Back' pack

4 oktober 2017 - Nuth, Nederland

Een blauwe Backpack kijkt mij aan,klaar om twee maanden door mij gedragen te worden. Hij is dit keer niet gevuld met lasten. Nee,kleren verstopt in wasnetjes,de nodige toiletspullen en de. 'basic' dingen zitten erin.
Je zou er 60 literpakken in kunnen gieten. Daarmee moet ik het doen de komende 58 dagen :)
Ik ga samen met Vera op avontuur naar een vreemd werelddeel, waar ze met stokjes eten. Ik ben er nog nooit eerder geweest. Behalve dan die keer in Capadocië (Turkije, ook een aanrader!)
Het wordt de komende maanden vooral rijst en noodles eten, mooie herinneringen opdoen en vooral rustig aan doen en genieten. :)
We gaan door Thailand trekken,maar ook een paar dagen Maleisië en Singapore, passeren de revue.

Ik kan zoals gewoonlijk wel weer mijn grote mond open ttekken en zeggrn dat ik het niet spannend vind, maar de gezonde spanningen begin ik toch wel te voelen!
Vera's vader is zo aardig om ons morgen richting Brussel airport te brengen. Hierna maken we eerst een stop in Bejing (Peking). Ik zal jullie op de hoogte houden van ons avontuur.
Nu is het eerst even alles check,check, dubbelchecken want de controlfreak in me neem ik helaas ook mee op reis....:)
Klaar voor morgen? Check!

1. Yana:
    5 oktober 2017
    Nice! Gaan met die Banaan.. uh Backpack ;)

Geniet met volle teugen, van elkaar en jullie avontuur!
  2. Wil Popma:
    5 oktober 2017
    Een heel goeie reis samen, geniet ervan. Hoorden ven je pap van deze "wereldreis"
  3. Nelly Seuren:
    5 oktober 2017
    Heel veel plezier met z'n tweetjes, geniet ervan, geweldig land!!
  4. Roel:
    5 oktober 2017
    Heel veel plezier met z'n tweeën ,en dat er nog veel woordgrappen onderweg uit de kaken ontsnappen
  5. Bianca:
    Mooi geschreven, geniet
  6. Bjorn:
    Thnx :)
  7. Bjorn:
    Haha thnx allemaal! :)
  8. Dolph Cantrijn:
    10 oktober 2017
    Veel plezier. Geniet ervan. Gelukkig is het niet alleen rijst en noodles.
  9. Bjorn:
    16 oktober 2017
    Thnx!
    Haha mijn blik t.a.v. het eten is inderdaad minder kortzichtig geworden.. :)